-
En komplet digital samhandelsplatform
-
Fokus på din virksomheds kunder og partnere
-
Middelware mellem virksomhedens systemer
-
Fri support til dine partnere og kunder
-
2. level support til virksomhedens IT afdeling
-
Kendt omkostning. Flatrate for forbrug og transaktioner
Acentio Biz
SEND RUDEKUVERTEN PÅ PENSION.
SKIFT TIL DIGITAL FAKTURERING.
Acentio Biz er en komplet samhandelsplatform til pålidelig og effektiv udveksling af digitale ordrer, fakturaer og andre forretningsdokumenter. Vi hjælper din virksomhed med at udvikle, vedligeholde og optimere digital samhandel med fokus på, at dine samhandelspartnere og virksomheden realiserer potentialet for gevinst.
Som Acentio Biz kunde får du:
-
Fokus på din virksomheds kunder og partnere - herunder 1. level support på dine vegne
-
Den mest komplette portefølje af dokument services og integrationer
-
Ubegrænset antal forretningsdokumenter
-
Fuldt revisionsspor for både afsender og modtager
-
Arkiv af alle forretningsdokumenter i 10 år
-
Understøttelse af særlige udvekslingsaftaler og særlige krav til validering
-
Adgang til egen administration inkl. publicering af GLN numre / Profiler i Nemhandel registeret
-
Flatrate for forbrug og transaktioner der sikrer omkostningsniveauet
-
Opdateringer og nyudvikling uden ekstraomkostninger
-
Drift, support og rapportering samlet i en overskuelig SLA
FORENKLING AF DIN
DIGITALE SAMHANDEL
Med Acentio Biz kan du nøjes med én infrastruktur til at nå alle dine kunder og leverandører. Acentio Biz kan nå dine kunder og leverandører, hvad enten de er tilknyttet NemHandel, Peppol, VANS eller andre eksterne netværk.
Kræver din kunde eller leverandør særlig tilslutning som SFTP, FTP, FTPS, AS2, gennem VPN eller lignende forsendelsesinfrastruktur, er det bare en opsætning. Kræver din kunde eller leverandør særlige formater – EDIFACT, HANCOM, OIOXML, OIOUBL, UBL, iDoc, CSV, fastfil eller lignende, er det en opsætning vi eller din kunde gør.
-
Én samlet indgang til HELE din digitale samhandel
-
Konvertering fra og til det format du og din samarbejdspartner anvender – og igennem infrastrukturer som NemHandel, VANS, FTP, Peppol
-
Samlet oversigt over alle de elektroniske dokumenter, du udveksler med dine samarbejdspartnere
-
Integration direkte til dit ERP system
-
Færre systemer at vedligeholde
Faldende priser. Intet abonnement.
Faldende priser. Intet abonnement.
Startprisen for en sendt faktura er 4 kr. og 50 øre, men bliver billigere, jo flere du køber - helt ned til 2 kr. og 15 øre.
I modsætning til mange konkurrenter, opkræver vi ingen abonnementspris. Når du ikke bruger platformen, betaler du ingenting.
Du betaler kun for de fakturaer, du sender og modtager. Du kan købe e-fakturaer som klippekort med minimum 100 ad gangen og fylde op efter behov.
VIL DU VIDE MERE?
Hvis du ønsker en uforpligtende samtale eller yderligere information, så tøv ikke med at kontakte os. Vi bestræber os på at vende tilbage indenfor samme arbejdsdag.