-
En komplet digital samhandelsplatform
-
Fokus på din virksomheds kunder og partnere
-
Middelware mellem virksomhedens systemer
-
Fri support til dine partnere og kunder
-
2. level support til virksomhedens IT afdeling
-
Kendt omkostning. Flatrate for forbrug og transaktioner
TRUELINK BIZ
SEND RUDEKUVERTEN PÅ PENSION.
SKIFT TIL DIGITAL FAKTURERING.
TrueLink Biz er en komplet samhandelsplatform til pålidelig og effektiv udveksling af digitale ordrer, fakturaer og andre forretningsdokumenter. Vi hjælper din virksomhed med at udvikle, vedligeholde og optimere digital samhandel med fokus på, at dine samhandelspartnere og virksomheden realiserer potentialet for gevinst.
Som TrueLink Biz kunde får du:
-
Fokus på din virksomheds kunder og partnere - herunder 1. level support på dine vegne
-
Den mest komplette portefølje af dokument services og integrationer
-
Ubegrænset antal forretningsdokumenter
-
Fuldt revisionsspor for både afsender og modtager
-
Arkiv af alle forretningsdokumenter i 10 år
-
Understøttelse af særlige udvekslingsaftaler og særlige krav til validering
-
Adgang til egen administration inkl. publicering af GLN numre / Profiler i Nemhandel registeret
-
Flatrate for forbrug og transaktioner der sikrer omkostningsniveauet
-
Opdateringer og nyudvikling uden ekstraomkostninger
-
Drift, support og rapportering samlet i en overskuelig SLA
FORENKLING AF DIN
DIGITALE SAMHANDEL
Med TrueLink Biz kan du nøjes med én infrastruktur til at nå alle dine kunder og leverandører. TrueLink Biz kan nå dine kunder og leverandører, hvad enten de er tilknyttet NemHandel, Peppol, VANS eller andre eksterne netværk.
Kræver din kunde eller leverandør særlig tilslutning som SFTP, FTP, FTPS, AS2, gennem VPN eller lignende forsendelsesinfrastruktur, er det bare en opsætning. Kræver din kunde eller leverandør særlige formater – EDIFACT, HANCOM, OIOXML, OIOUBL, UBL, iDoc, CSV, fastfil eller lignende, er det en opsætning vi eller din kunde gør.
-
Én samlet indgang til HELE din digitale samhandel
-
Konvertering fra og til det format du og din samarbejdspartner anvender – og igennem infrastrukturer som NemHandel, VANS, FTP, Peppol
-
Samlet oversigt over alle de elektroniske dokumenter, du udveksler med dine samarbejdspartnere
-
Integration direkte til dit ERP system
-
Færre systemer at vedligeholde
Faldende priser. Intet abonnement.
Faldende priser. Intet abonnement.
Startprisen for en sendt faktura er 4 kr. og 50 øre, men bliver billigere, jo flere du køber - helt ned til 2 kr. og 15 øre.
I modsætning til mange konkurrenter, opkræver vi ingen abonnementspris. Når du ikke bruger platformen, betaler du ingenting.
Du betaler kun for de fakturaer, du sender og modtager. Du kan købe e-fakturaer som klippekort med minimum 100 ad gangen og fylde op efter behov.
MIDDLEWARE MELLEM
VIRKSOMHEDENS SYSTEMER
TrueLink Biz er et særdeles avanceret middleware til at binde virksomhedens systemer sammen. Middleware mellem ERP, CRM, PIM, LIS, Logistik, Claim, track and trace m.fl. er en oplagt opgave for TrueLink Biz. TrueLink Biz er et stærkt alternativ til MS BizTalk. TrueLink Biz er out-of-the-box MS BizTalk.
UNDERSTØTTELSE AF DINE FORRETNINGSPROCESSER
TrueLink Biz understøtter hele din virksomheds salgsproces digitalt, ligegyldigt hvordan din kunde afgiver sin ordre pr. telefon, mail eller i din webshop. Dokumenter der f.eks. indgår i salgsprocessen er forespørgsel (kunde), tilbud (virksomhed), ordre (kunde), ordrebekræftelse (virksomhed), følgeseddel (virksomhed), leveringsadvis / track and trace (virksomhed), faktura / kreditnota (virksomhed).
Både virksomhed og kunde kan se alle dokumenter og genbruge data i egne systemer.
-
Hele forretningsprocessen understøttes digitalt
-
Fokus på kundens behov for information
-
Forretningsdokumenter deles med kunden, samtidig med at disse etableres i egne systemer
-
Forretningskritiske dokumenter tilgår virksomheden eller kunden på et splitsekund
-
TrueLink Biz hjælper også kundens partner til at gøre kunden digital
FORDELE FOR IT AFDELINGEN
TrueLink Biz gør en stor forskel for IT afdelingen i dagligdagen. Ud over de åbenlyse fordele omkring omkostninger og det faktum, at der bliver flere penge til øvrige projekter, så vil du hurtigt sætte pris på den dedikerede support TrueLink tilbyder TrueLink Biz kunder, og det starter med det samme.
-
Vi inkluderer en grundig afklaringsfase, som både sikrer dig overblik over din nuværende B2B integration, men også sparring omkring mulighederne for udvidelse af integrationen
-
Projektet gennemføres med en gennemprøvet projektmodel
-
Vi yder support til dine kunder og leverandører (1. level support) så du sparer rigtig meget tid
-
Vi har færdige koncepter til invitation og håndtering af samhandelspartnere med udvekslingsaftale
-
Vi tilbyder uddannelse, tekniske vejledninger og teknisk support til jeres IT afdeling
SÅ NEMT SKIFTER DU
Skiftet til TrueLink Biz sker efter en gennemprøvet projektmodel. Vi hjælper med den grundlæggende kravspecifikation og foranalyse uden beregning. Når aftalen er indgået gennemføres en afklaringsfase, som sikrer begge parter i at alle aspekter i relation til nuværende og ønsket udvidelse af digital samhandel afdækkes / afstemmes. Nyt aftalegrundlag og aktivitets-/handleplan ligger herefter til grund for projektets gennemførelse. TrueLink Biz konceptet dækker også digital information til kunder og leverandører, uddannelse af IT afdeling og organiseret igangsætning.
Vi gennemfører en afklaringsfase som sikrer dine behov og ønsker
Vi gennemfører i samarbejde med IT afdelingen projektet efter en gennemprøvet projektmodel
Vi konfigurerer din konto i TrueLink
Vi står for Uddannelse af IT afdelingen
Go
VIL DU VIDE MERE?
Hvis du ønsker en uforpligtende samtale eller yderligere information, så tøv ikke med at kontakte os. Vi bestræber os på at vende tilbage indenfor samme arbejdsdag.