Priser for modtagelse af elektroniske ordrer
Modtagelse af ordrer via EAN-nr.
Når du vælger at modtage dine ordrer via EAN-nr. gør du det lettere for dine kunder. Dine kunder får mulighed for at sende ordrerne til dig ad flere kanaler, eksempelvis via TrueLink, VANS-netværket og NemHandel.
EAN-nr. købes hos GS1 og skal herefter oplyses til TrueLink for opsætning og tilslutning.
Modtagelse af ordrer via CVR-nr.
Din kunde kan sende ordrer til din virksomhed uden at der er behov for, at du køber et EAN-nummer. I stedet benytter kunden dit CVR-nummer som ”modtageradresse” på ordren. Som udgangspunkt forudsætter det, at din kunde kan danne ordrer i OIOUBL-format.
Antal ordrer
1 - 500
501 - 1.000
1.001 - 2.000
2.001 - 10.000
10.001 - 50.000
50.001 - 100.000
101.000+
Der efterfaktureres pr. kvartal pr. modtaget ordrer.
1.000 kr. for opsætning og tilslutning af et EAN-nr. i TrueLink.
1.000 kr. per profil registrering i NemHandels registret
Alle beløb er ekskl. moms.
Skal du modtage ordrer fra private virksomheder, eksempelvis Coop, Dansk Supermarked, Supergros eller andre kunder, der ikke anvender OIOUBL format, skal du være opmæksom på, at de stiller særlige krav til både modtagelse af ordrer og afsendelse af fakturaer. Læs mere her: Kunder med særlige krav til format.
Har du yderligere spørgsmål?
Kontakt TrueLinks Kundecenter på telefon 79 30 78 33 eller send os en e-mail på kundecenter@truelink.dk