top of page

Nyheder 

Working at Open Space

TrueLink understøtter eDelivery - også efter 1. november 2023

23.10.2023

Når Erhvervsstyrelsen den 1. november 2023 lukker ned for den officielle NemHandels-reference klient, skal virksomheder, der i dag benytter denne referenceklient, finde nye muligheder for at sende deres dokumenter igennem NemHandel. 

TrueLink understøtter den nye eDelivery infrastruktur og omlægningen vil IKKE få nogen betydning for vores kunder.

 

Skulle din virksomhed have brug for en ny samarbejdspartner til at udveksle dokumenter med jeres kunder, så tag gerne fat i os for en snak om hvordan I kommer i gang med elektroniske dokumenter via TrueLink med eDelivery infrastruktur. 

 

Kontakt os på kundecenter@truelink.dk og spørg til, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed videre med eDelivery og NemHandel.

Computers

Ny TrueLink klient skal tages i brug ASAP

21.06.2023

Fredag den 23.06.2023 vil TrueLink Biz blive opdateret med et nyt HTTPS certifikat for tastselv.truelink.dk, da dette udløber natten til fredag den 23.06.2023 kl. 01.59 UTS.

Desværre tilbyder Digicert ikke længere HTTPS certifikater, der supporterer tidligere Java versioner, og derfor er dette en vigtig information til jeres virksomhed.

DERFOR skal vi venligst anmode om OMGÅENDE at opgradere til den nye TrueLink klient version 3.08, der er frigivet i går den 21.06.2023.

Alle disse ændringer skyldes, at vi ønsker at optimere og skærpe sikkerheden omkring brugen af TrueLink klienten.

Læs mere og download den nye version af TrueLink klient HER

Mercell logo.png

TrueLink Kundeservice overgår til Mercell's Serviceportal

16.12.20

I forbindelse med at TrueLink A/S er blevet en del af Mercell Gruppen, vil TrueLink Kundecenter overgå til Mercell’s Serviceportal. Serviceportalen vil sikre at indkomne supportopgaver håndteres effektivt af relevant supportpersonale. Du skal som sædvanligt sende dine mails omkring supporthenvendelser til kundecenter@truelink.dk. For en mere effektiv håndtering af din henvendelse, vil vi opfordre til at kontakten primært sker i form af mail til kundecenter@truelink.dk, men vi kan selvfølgelig stadig kontaktes på telefon 79 30 78 33.

Til TrueLink Biz kunder

04.12.20

Kære TrueLink Biz kunde

 

Hen over sommeren 2020 er både TrueLink, Tricom og Comcare blevet del af norske Mercell. Mercell har i foråret også overtaget det norske selskab Aksess Innkjøp. Det har gjort det muligt at samle et unikt sæt af internationale kompetencer indenfor indkøb, kontraktstyring, udbudshåndtering, analyse og udvekslingsservices, samt en række af de mest toneangivende løsninger i ét og samme selskab.

 

Vi er gået fra at være mindre selvstændige selskaber til nu, at være en del af en international koncern med over 400 kolleger. Det giver en masse spændende muligheder for jer som kunder og vi vil gerne invitere jer med på den rejse, som Mercell er på.

 

Vi har arbejdet med at definere strategien for, hvordan vi får selskaberne til at arbejde sammen og dermed sikre endnu større værdi for jer med de systemer, som vi leverer. Dette arbejde har nu nået en naturlig milepæl, hvor vi har etableret en ny ledelsesgruppe, samt en produkt- og kommerciel-strategi for, hvordan den nye samlede platform vil se ud i fremtiden.
 

Fremtiden er én fælles Mercell Procurement platform

Mercells fremtidige indkøbsplatform vil bestå af de bedste moduler fra hver virksomhed. Mercell Procurement Platform vil blive ensartet i funktionalitet og vil få en ensartet brugergrænseflade. Vi vil samle vores eksisterende moduler og tilbyde håndtering af både strategisk udbudsstyring (udbudshåndtering) og operationel anvendelse i kontrakternes levetid (kontraktstyring, indkøb og analyse). TrueLink Biz vil fortsætte og være Mercell tilbud til virksomheder og organisationer, der i værdikæde optræder som Leverandør og/eller Kunde når der skal udveksles digitale forretningsdokumenter, som fakturaer, ordrer, katalog osv. – både nationalt og internationalt.

 

Produkterne vil skifte navn over den næste periode til Mercell Procurement, Mercell Contract Management, Mercell Analyse, Mercell Exchange/Integration service, osv.

 

På den måde får alle kunder en opgradering med den bedste funktionalitet fra de eksisterende platforme, da vi nu samler vores mangeårige erfaringer til udvikling af en fælles Mercell Procurement Platform.
 

Hvad betyder det for jer?

På den korte bane vil du som kunde ikke opleve de store ændringer. Den eksisterende platform – TrueLink Biz fortsætter og der vil hen over de kommende år blive tilført yderligere funktionalitet til glæde for både Kunde- og Leverandør-rollen i værdikæden.

 

Jeres eksisterende aftaler med TrueLink og de kontraktuelle forpligtelser der ligger heri, vil fortsætte uændret.

 

Nøglemedarbejderne er her også stadig. De kontaktpersoner, I plejer at snakke med i de respektive selskaber, kan stadig træffes.
 

Fusionering af selskaberne

For nuværende fortsætter TrueLink, Tricom, Comcare og Aksess Innkjøp som selvstændige selskaber under Mercell-gruppen. Ligesom vi samler de stærkeste kompetencer og sikrer de bedste løsninger, giver det dog også mening at smelte selskaberne sammen rent juridisk. Det er en større øvelse, der blandt andet vil indebære nye databehandleraftaler med alle kunder, og det er derfor en proces, der vil tage tid. Vi kommer retur med mere information og tager fat i hver af jer, når det bliver aktuelt.
 

Kontakt os gerne

At sikre de bedste produkter fremadrettet på baggrund af de mange års erfaring er en ambitiøs øvelse, der kommer til at tage tid. Det er en spændende og lærerig rejse, hvor vi sammen bliver stærkere og kan tilbyde endnu flere muligheder og endnu større værdi til jer som kunder – både i Danmark og i Norge, men også over tid i resten af Europa.

 

Vi har fået sat et stærkt team og kommer til at ansætte endnu flere over de kommende år. Vi glæder os til at præsentere alle disse nye muligheder for jer alle.

 

Har du allerede nu spørgsmål eller ønsker noget uddybet, så tøv ikke med at tage fat i os. Skriv eller ring til den kontaktperson, du plejer at have dialog med, eller direkte til Per, Thue eller Simon.

 

Vi ser frem til fortsat godt samarbejde og glæder os til rejsen sammen mod fremtiden Mercell Procurement Platform.

 

Per Hedeboe Jensen

Adm. direktør

phj@truelink.dk

TrueLink A/S – en del af Mercell-gruppen

 

Simon Clemen Hare

Group Product Director

sch@mercell.com

Mercell-gruppen

 

Thue B. Kjelstrøm

Group Commercial Director

tbk@mercell.com

Mercell-gruppen

Til TrueTrade og/eller TrueAnalyze kunder

04.12.20

Kære TrueTrade og/eller TrueAnalyze kunde

 

Hen over sommeren 2020 er både TrueLink, Tricom og Comcare blevet del af norske Mercell. Mercell har i foråret også overtaget det norske selskab Aksess Innkjøp. Det har gjort det muligt at samle et unikt sæt af internationale kompetencer indenfor indkøb, kontraktstyring, udbudshåndtering og analyse, samt en række af de mest toneangivende løsninger i ét og samme selskab.

 

Vi er gået fra at være mindre selvstændige selskaber til nu, at være en del af en international koncern med over 400 kolleger. Det giver en masse spændende muligheder for jer som kunder og vi vil gerne invitere jer med på den rejse, som Mercell er på.

 

Vi har arbejdet med at definere strategien for, hvordan vi får selskaberne til at arbejde sammen og dermed sikre endnu større værdi for jer med de systemer, som vi leverer. Dette arbejde har nu nået en naturlig milepæl, hvor vi har etableret en ny ledelsesgruppe, samt en produkt- og kommerciel-strategi for, hvordan den nye samlede platform vil se ud i fremtiden.

 

Fremtiden er én fælles Mercell Procurement platform

Mercells fremtidige indkøbsplatform vil bestå af de bedste moduler fra hver virksomhed. Mercell Procurement Platform vil blive ensartet i funktionalitet og vil få en ensartet brugergrænseflade. Vi vil samle vores eksisterende moduler og tilbyde håndtering af både strategisk udbudsstyring (udbudshåndtering) og operationel anvendelse i kontrakternes levetid (kontraktstyring, indkøb og analyse). Nogle kunder vil derfor kunne tilkøbe adgang til produkter, der ikke før indgik i porteføljen. Det kan f.eks. være udbudshåndtering, automatisk præ-kontering af fakturaer, firewall-funktionalitet til automatisk tjek af fakturaindhold eller nye muligheder for berigelse af katalogindhold.

 

Produkterne vil skifte navn over den næste periode til Mercell Procurement, Mercell Contract Management, Mercell Analyse, osv.

 

På den måde får alle kunder en opgradering med den bedste funktionalitet fra de eksisterende platforme, da vi nu samler vores mangeårige erfaringer til udvikling af en fælles Mercell Procurement Platform.

 

Hvad betyder det for jer?

På den korte bane vil du som kunde ikke opleve de store ændringer. De eksisterende platforme – TrueTrade/TrueAnalyze, Tricommerce, Rakat/RakatX og Aksess Innkjøp fortsætter som selvstændige platforme.

 

Vi kommer til at arbejde hen imod en best-in-class platform. Vi vil naturligvis inkludere jer i denne rejse og løbende informere om de ting, der vil ske. Det betyder ikke, at der ligger et implementeringsprojekt lige om hjørnet, men vi vil gradvist opdatere løsningerne hen imod den fælles platform.

 

Jeres eksisterende aftaler med TrueLink og de kontraktuelle forpligtelser der ligger heri, vil fortsætte uændret.

 

Nøglemedarbejderne er her også stadig. De kontaktpersoner, I plejer at snakke med i de respektive selskaber, kan stadig træffes. Der kan dog være medarbejdere, der som følge af den nye organisering på tværs af selskaberne, har fået nye roller eller mulighed for at specialisere sig på bestemte områder, hvorved der for nogle kunder vil blive koblet nye kontaktpersoner på. Vi kontakter de berørte kunder direkte og holder jer løbende informeret.

 

Invitation til Q&A

Med de seneste store ændringer og etablering af en ny ledelsesgruppe i Mercell, vil vi rigtig gerne invitere dig til en Q & A sammen med Group Product Director, Simon Clemen Hare, Group Commercial Director, Thue B. Kjelstrøm, og adm. direktør i TrueLink Per Hedeboe Jensen, hvor du kan stille spørgsmål og samtidig lære vores nye set up og produktsammenlægning bedre at kende.

 

Med på mødet deltager også en række medarbejdere fra hvert af selskaberne.


Du kan tilføje dine spørgsmål ved tilmelding og dette skal gøres senest en uge før det enkelte møde.

 

Vi mødes online:

• Kunder på TrueTrade eller TrueAnalyze: Torsdag den 21. januar kl. 10 – 12

 

Tilmelding til mødet kan ske på: https://www.tricom.dk/webinar


Vi håber du har lyst til at støtte op om dialogen og glæder os til en konstruktiv snak om fremtiden.

 

Fusionering af selskaberne

For nuværende fortsætter TrueLink, Tricom, Comcare og Aksess Innkjøp som selvstændige selskaber under Mercell-gruppen. Ligesom vi samler de stærkeste kompetencer og sikrer de bedste løsninger, giver det dog også mening at smelte selskaberne sammen rent juridisk. Det er en større øvelse, der blandt andet vil indebære nye databehandleraftaler med alle kunder, og det er derfor en proces, der vil tage tid. Vi kommer retur med mere information og tager fat i hver af jer, når det bliver aktuelt.

 

Kontakt os gerne

At sikre de bedste produkter fremadrettet på baggrund af de mange års erfaring er en ambitiøs øvelse, der kommer til at tage tid. Det er en spændende og lærerig rejse, hvor vi sammen bliver stærkere og kan tilbyde endnu flere muligheder og endnu større værdi til jer som kunder – både i Danmark og i Norge, men også over tid i resten af Europa.

 

Vi har fået sat et stærkt team og kommer til at ansætte endnu flere over de kommende år. Vi glæder os til at præsentere alle disse nye muligheder for jer alle.

 

Har du allerede nu spørgsmål eller ønsker noget uddybet, så tøv ikke med at tage fat i os. Skriv eller ring til den kontaktperson, du plejer at have dialog med, eller direkte til Per, Thue eller Simon.

 

Vi ser frem til fortsat godt samarbejde og glæder os til rejsen sammen mod fremtiden Mercell Procurement Platform.

 

Per Hedeboe Jensen

Adm. direktør

phj@truelink.dk

TrueLink A/S – en del af Mercell-gruppen

 

Simon Clemen Hare

Group Product Director sch@mercell.com

Mercell-gruppen

 

Thue B. Kjelstrøm

Group Commercial Director tbk@mercell.com

Mercell-gruppen

Forlænget servicevindue i pinsen 2020

28.05.20

TrueLink Biz og TrueTrade vil være utilgængelige i perioden lørdag, den 30. maj 2020 kl. 22:00 til søndag, den 31. maj 2020 senest kl. 22:00. Vi forventer at være færdige i løbet af søndag formiddag.

 

Årsagen til det forlængede servicevinduer er flytning af TrueLink server til nyt hosting center.

 

Vi beklager, hvor det forlængede servicevindue skulle give problemer.

Truelink A/S er blevet opkøbt af Mercell Group

18.05.20

Mercell Group har overtaget TrueLink A/S og vil gennem denne investering udvide sit markedsfokus fra pre-award markedet til også at fokusere på post-award markedet, hvor TrueLink service indenfor kontraktstyring, Contract Management, e-handel, indkøbsanalyse, e-ordrer, e-fakturaer og e-kataloger allerede er udbredt og godt accepteret blandt landets største kommuner.

 

Mercell Group er i Danmark nu repræsenteret ved selskaberne Udbudsvagten, Innovasion (Ethics), EU-Supply, Mercell og TrueLink.

 

Strategien er at fokusere på kundernes behov som hhv. ordregiver og tilbudsgiver i hele værdikæden fra markedsanalyse/-overvågning, markedsdialog, gennemføre og besvare udbud, gennemføre Contract Management, fortage e-indkøb (katalog, service, tjenesteydelser), afgive e-ordrer, modtage e-faktura, gennemføre fakturabehandling til følge op på strategi gennem compliance analyser for igen at afdække indkøbsbehov og starte værdikæden forfra.

 

TrueLink A/S fortsætter som selvstændigt selskab i Mercell Group og Per Hedeboe Jensen fortsætter som CEO.

 

Læs pressemeddelelse her.

COVID-19

16.03.20

TrueLink støtter op om myndighedernes anbefalinger og sendte allerede i torsdags alle medarbejdere hjem til den 30. marts 2020, så vi bedst muligt kan passe på vores samfund og på hinanden.

 

Fra hjemmearbejdspladserne fortsætter vi med igangværende og nye opgaver, ligesom vi yder samme support som tidligere fra kontoret.

 

Er der behov for møder tilbyder vi online møder via Skype for Business eller Microsoft Teams.

 

Kontakt os på Kundecenter telefonen – 79 30 78 33 eller på kundecenter@truelink.dk, hvis du har brug for support. Kontoret vil være nødbemandet hver dag.

 

Pas godt på jer selv, så vi alle lander godt på den anden side af COVID-19 epedimien.

1/1

Please reload

bottom of page